نرم افزار wavrasm جهت برنامه نویسی AVR به زبان اسمبلی

نرم افزار برنامه نویسی wavrasm

همانطور که می دانید زبان های برنامه نویسی بیسیک BASIC و سی C از زبان های برنامه نویسی رایج و معروف میکروکنترلرهای AVR می باشند، اما هنوز هستند کسانی که به کمک زبان برنامه نویسی اسمبلی ASM میکروکنترلرهای AVR را برنامه نویسی می کنند. معمولا میکروکنترلرهای AVR سری AT90Sxxxx بهترین انتخاب برای برنامه نویسی به زبان اسمبلی ASM هستند.

نرم افزار wavrasm جهت برنامه نویسی AVR به زبان اسمبلی

نرم افزارهای زیادی برای برنامه نویسی به زبان اسمبلی ASM وجود دارند، اما بهتر است برای برنامه نویسی میکروکنترلرهای AVR به زبان اسمبلی ASM از نرم افزار wavrasm  که محصول خود شرکت  اتمل ATMEL می باشد استفاده کنیم. در این پست آخرین نگارش (1.3) از ویراشگر wavrasm را برای شما دوستان عزیز جهت دانلود با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان آماده کرده ایم. لازم به ذکر بوده این نسخه دارای حجم بسیار کم و پرتابل بوده، به همین دلیل نیازی به نصب بر روی سیستم ندارد و همچنین بر روی سیستم عامل های جدید نظیر ویندوز 7 و ویندوز 8 به خوبی عمل خواهد کرد.

در کنار نرم افزار wavrasm برای شما دوستان و همراهان عزیز سایت الکترونیک 98 یک فایل PDF به زبان فارسی نیز گردآوری شده است که در آن به آموش زبان برنامه نویسی اسمبلی برای میکروکنترلرهای AVR پرداخته شده است. همچنین این فایل PDF شامل دستورات اسمبلی و نحوه کار با نرم افزار برنامه نویسی wavrasm می باشد.

 اطلاعات پروژه

 رمز فایل : www.electronics98.com

 حجم فایل : 1.47 مگابایت

 محیط برنامه نویسی : wavrasm

 برنامه نویسی شده به زبان : اسمبلی ASM

 نویسنده : فرهاد اکبری

 تاریخ انتشار : 1 مارس 2015

2 دیدگاه

  1. سلام لینک دانلود نیست

  2. سلام دوست عزیز
    با تشکر از اطلاع شما، مشکل برطرف گردید.

 شرایط و قوانین ثبت دیدگاه

 فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

 لطفاً بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

 به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

 از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.