ساخت رقص نور حرفه ای ستاره با افکت های جذاب

ساخت رقص نور حرفه ای

در این بخش تیم الکترونیک و برنامه نویسی الکترونیک ۹۸, اقدام به طراحی و انتشار پروژه ای کاربردی و حرفه ای با عنوان, ساخت رقص نور حرفه ای ستاره با افکت های جذاب, برای شما علاقه مندان به پروژه های میکروکنترلر AVR کرده است. بی شک تا به حال انواع رقص نورها با افکت ها و شکل های متفاوت را در سطح شهر و یا مکان های گوناگون دیده اید. بعضی از رقص نورها آنقدر دارای افکت های گوناگون و طولانی هستند که گاه شما را تا چند دقیقه محو تماشای خود می کنند! پس می توانیم نتیجه بگیریم شرط اول ساخت یک رقص نور زیبا و جذاب طراحی افکت های گوناگون و خلاقانه است.

ساخت رقص نور حرفه ای ستاره با افکت های جذاب

شرح عملکرد پروژه

شاید ساخت یک رقص نور ساده با چند افکت ابتدائی کار زیاد مشکل و پیچیده ای نباشد، اما سختی کار از جایی شروع می شود که بخواهیم یک رقص نور فوق العاده جذاب با افکت های متفاوت داشته باشیم. برای حل این مشکل و ساده کردن پروسه طراحی یک رقص نور حرفه ای، در این پروژه ما با استفاده از یک میکروکنترلر ATTINY2313 اقدام به طراحی یک رقص نور فوق العاده زیبا با طرح ستاره کرده ایم که دارای افکت های بسیار بسیار جذاب می باشد، که شما دوستان عزیز می توانید با الگو برداری از روش برنامه نویسی این پروژه انواع رقص نورها با طرح های متفاوت را در کمترین زمان طراحی نمائید.

همچنین فایل شبیه ساز این پروژه نیز که با نرم افزار Proteus 8 Professional طراحی شده، پیوست فایل پروژه جهت دانلود قرار داده شده است، که می تواند شما را در یادگیری هر چه بهتر مدار و نحوه عملکرد آن یاری نماید.

نقشه شماتیک پروژه ساخت رقص نور حرفه ای ستاره با افکت های جذاب

نقشه شماتیک پروژه ساخت رقص نور حرفه ای ستاره با افکت های جذاب

برنامه نوشته شده در نرم افزار BASCOM-AVR به زبان بیسیک BASIC

 اطلاعات پروژه

 رمز فایل : www.electronics98.com

 محیط برنامه نویسی : Bascom-AVR

 برنامه نویسی شده به زبان : Basic

 نویسنده : فرهاد اکبری

 تاریخ انتشار : 29 دسامبر 2014

16 دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    ممنون از لطف و محبت شما
    بله می توانید استفاده کنید و نیازی به تغییرات زیادی نیست و فقط کافی در خط اول نام میکروکنترلر و پایه های مربوطه را در برنامه ویرایش کنید.

 شرایط و قوانین ثبت دیدگاه

 فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

 لطفاً بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

 به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

 از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.