دانلود و آموزش نصب نرم افزار برنامه نویسی گرافیکی LabVIEW 2017

نرم افزار برنامه نویسی گرافیکی LabVIEW 2017

نرم افزار لب ویو (LabVIEW) در واقع یک زبان برنامه نویسی گرافیکی می باشد که برای انجام اعمال کنترلی، محاسباتی، اندازه گیری و… طراحی شده است و امکانات مناسبی را برای کار با دستگاه های ورودی و خروجی – مخصوصاً واسط سریال، در اختیار کاربر می گذارد. متاسفانه نرم افزار LabVIEW یک نرم افزار رایگان نیست و کاربران برای استفاده از نرم افزار باید آنرا خریداری نمایند، و از آنجا که در کشور ما امکان پرداخت و خرید نرم افزار وجود ندارد، در ادامه همین پست تیم فنی الکترونیک98 یک ویدئو از نحوه نصب و کرک نرم افزار برای استفاده کامل از نرم افزار لب ویو برای شما دوستان عزیز آماده کرده اند. همچنین می توانید در انتهای همین پست، آخرین ورژن نرم افزار LabVIEW را با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند الکترونیک98 دانلود نمائید.

دانلود و آموزش نصب نرم افزار برنامه نویسی گرافیکی LabVIEW 2017

نحوه نصب و کرک نرم افزار لب ویو

1- ابتدا از انتهای همین پست با توجه به نسخه ویندوز (32 یا 64 بیتی) خود اقدام به دانلود نرم افزار لب ویو کنید.

2- پس از دانلود نرم افزار LabVIEW مجددا از انتهای همین پست اقدام به دانلود نرم افزار NI-VISA 17 نمائید.

3- حال طبق ویدئو آموزش ذیل اقدام به نصب و کرک نرم افزار نمائید.

 اطلاعات پروژه

 رمز فایل : www.electronics98.com

 محیط برنامه نویسی : LabVIEW

 برنامه نویسی شده به زبان : گرافیکی

 نویسنده : فرهاد اکبری

 تاریخ انتشار : 24 دسامبر 2017

2 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشیدخدمت شما .
    بی زحمت اگه امکان داره در مورد ni device driver توضیحی بدهید که به چه درد میخورد ، بعضی از جاها این قسمت بصورت جدا برای دانلود گذاشته شده ، و یک سوال دیگه ، اگه این پکیج رو (ni device driver)به صورت جداگانه دانلود نکنیم ولی در مرحله نصب نرم افزار اصلی آن را انتخاب کنیم خودش بصورت خودکار نصب میشه، و یک سوال دیگه ، تولکیت هایی که لایسنس دارن رو چگونه می توان نصب کرد.
    ممنون میشم اگه سریع جواب دهید ، خیلی لازمش دارم.
    باتشکر فراوان.

  2. سلام دوست عزیز
    در زمان های که بخواهیم داده هایی را از دستگاه های خارجی دریافت کنیم و آن ها را توسط نرم افزار LabVIEW تحلیل کنیم نیاز است بسته مذکور را نصب کنیم. به عنوان مثال فرض کنیم در نرم افزار لب ویو می خواهیم با پورت سریال یا USB ارتباط برقرار کنیم و داده های مورد نظرمان را از یک میکروکنترلر یا دیتالاگر دریافت کنیم، برای این منظور لازم است بسته ni device driver نصب شود.
    در هنگام نصب نرم افزار هم می توانید بسته مذکور را دانلود کنید اما باید در نظر داشته باشید برای انجام اینکار نیاز به یک خط اینترنت پایدار و سرعت بالا و همچنین یک وی.پی.ان دارید. چراکه با قطع و وصل شدن اینترنت عملیات بروزرسانی به مشکل برخورد می کند.

 شرایط و قوانین ثبت دیدگاه

 فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

 لطفاً بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

 به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

 از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.