دانلود نرم افزار شبیه سازی پروتئوس Proteus ورژن 8.1

نرم افزار شبیه سازی پروتئوس Proteus

نرم افزار شبیه ساز پروتئوس، یک شبیه ساز Simulator مدارهای الکترونیکی بوده و قادر به شبیه سازی میکروکنترلرها، مداراهای مجتمع، مبدل های آنالوگ و دیجیتال و اجزاء و عناصر الکترونیکی می باشد و به علت توان بالای خود در شبیه سازی و پیاده سازی مدارات الکترونیکی، دارای محبوبیت خاص میان علاقه مندان به الکترونیک می باشد.

دانلود نرم افزار شبیه سازی پروتئوس Proteus ورژن 8.1

ویژگی نرم افزار شبیه سازی پروتئوس Proteus

در واقع می توان این نرم افزار را به یک کارگاه و لابراتوار مجهز الکترونیکی تشبیه کرد که در آن همه چیز یافت می شود و هر نوع مداری را می توان ساخت و سبیه سازی کرد و توسط هر نوع اسباب آلات اندازه گیری، به مشخصات قسمت های مختلف مدار پی برده و حتی به داخل آی سی ها نفوذ کرده و از اتفاقات و برنامه های موجود در آن با خبر شد!

در نرم افزار Proteus ضمن اینکه می توان یک مدار الکترونیکی را شبیه سازی کرد، می توان با ابزار آلات موجود مانند ولتمتر، آمپرمتر، اهم متر، فرکانس متر، شمارنده، اوسیلوسکوپ و غیره … می توان به همه جای مدار سرکشی کرده و جزئیات آن را مورد بازبینی قرارداده و از وقایع موجود در آن قسسمت ها باخبر شد.

مشکل نرم افزار شبیه سازی پروتئوس Proteus در ایران

البته همه این کارها زمانی میسر خواهد شد که ورژن کاملاً جدید و اورجینال این نرم افزار مورد استفاده قرار داده شود، که متاسفانه نرم افزارهای موجود در بازار ایران اکثراً کپی یا قفل شکسته و کرک دار بوده و ناقص می باشند و بصورت دمو عمل می کنند. در نتیجه محدوده عملکرد آن ها چندان رضایت بخش نبوده و درست جایی که قرار است کار مهمی انجام گیرد و قطعه جدیدی لازم است، از همکاری با می ایستد!

البته این موضوع نباید باعث نگرانی شما گردد چراکه این مطلب در کارهای بسیار حرفه ای و سطح بالا صدق می کند، نه در کارهای ساده و معمولی. بطوریکه متوجه شدید با همان نرم افزار کرک دار موجود در سایت می توانید تقریبا بیشتر پروژهای میکروکنترلرهای AVR را عملی کرده و نتایج حاصله را بدست آورید.

نرم افزار پروتئوس در چندین نسخه و ورژن مختلف ارایه شده است که هرکدام با دیگری تا حدودی فرق دارند اما به طور کلی دارای اساس و ارزش یکسانی هستند و کار کردن با آن ها شبیه به هم بوده و فقط از نظر تعداد قطعات موجود در مخزن آن ها و شکل منو ها و بعضی جزئیات با هم فرق دارند، که هر کاربری با آن ها کار بکند، بزودی به جزئیات هر کدام دست پیدا می کند.

 اطلاعات پروژه

 رمز فایل : www.electronics98.com

 حجم فایل : 192 مگابایت

 نویسنده : فرهاد اکبری

 تاریخ انتشار : 7 آگوست 2016

10 دیدگاه

  1. عالی بود عالی

  2. ببخشید
    منو ی استارت غیر فعال هر کاریش می کنم

  3. سلام نمی دونم به چه علتی بعد از اجرا یکباره نرم افزار خود به خود بسته میشه… بدون ذخیره و سوال در مورد ذخیره اطلاعات

  4. فرهاد اکبری

    سلام دوست عزیز
    نرم افزارهای Proteus موجود در سطح اینترنت مربوط به نسخه آزمایشی آن می باشد که کرک شده است و به همین خاطر چنین مشکلاتی معمولا پس از گذشت چند وقت استفاده از برنامه رخ خواهد داد.

  5. چرا بر روی لینک دانلو
    د کلیک میکنم . دانلود صورت نمیگیره

  6. سلام دوست عزیز
    لینک دانلود بررسی شد و مشکلی یافت نشد، لطفا در صورتیکه از ابزار تغییر آی پی استفاده می کنید آنرا غیرفعال کنید.

  7. سلام کتابخانه اش را از کجا دریافت کنم؟

  8. سلام دوست عزیز
    نرم افزار پروتئوس دارای کتابخانه های متعددی است که شما می توانید با جستجو کتابخانه مورد نظر خود در گوگل آنرا از سایت های مختلف دانلود و به نرم افزار پروتئوس اضافه کنید.

  9. سلام‌ پروتئوس نسخه ای برای اندروید داره؟

  10. سلام من از روی دستورالعمل نصب رفتم جلو اما رفتی که برنامه رو اجرا کردم منو استار ت میاد و هیچ هشداری ندارم ولی داخل محیط پروتئوس نمیشه رفت و خاموشه لطفا سریع جوابمو بدین ممنون از سایت خوبتون

 شرایط و قوانین ثبت دیدگاه

 فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

 لطفاً بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

 به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

 از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.